Evidenci uchazeče o zaměstnání a podporu v nezaměstnanosti nově vyřídíte online

Evidenci uchazeče o zaměstnání a podporu v nezaměstnanosti nově vyřídíte online 1

Ministerstvo práce a sociálních věcí zavádí digitalizaci podávání žádostí o zprostředkování zaměstnání a podporu v nezaměstnanosti. Nově lze žádosti podávat online přes klientskou zónu Jenda, což umožní klientům vyřídit formality kdykoliv a odkudkoliv. Tato změna zkrátí čekací doby a eliminuje potře

Ministerstvo práce a sociálních věcí představilo novou digitalizovanou službu pro podávání žádostí o zprostředkování zaměstnání a podporu v nezaměstnanosti. Prostřednictvím klientské zóny Jenda, která je dostupná online, mohou klienti podávat žádosti kdykoliv, včetně státních svátků a víkendů. Přihlášení probíhá pomocí Identity občana, například eObčankou nebo bankovní identitou, což ověřuje totožnost žadatelů. Formuláře jsou navrženy intuitivně, s vysvětlivkami a možnostmi odpovědí, což zjednodušuje jejich vyplňování. Pokud je nutné připojit dokumenty, lze je snadno nahrát pomocí mobilního telefonu. Notifikace o stavu žádosti jsou zasílány SMS zprávou nebo emailem. Možnost asistovaného podání na pobočce úřadu práce zůstává, ale papírové formuláře již nebudou používány. Tato změna by měla zkrátit čekací doby na pobočkách a poskytnout klientům více flexibility a úsporu času.

Leták Typ: PDF dokument, Velikost: 226.32 kB

Datum vložení: 6. 1. 2025 12:10
Autor: Správce Webu